Favorittprodukter 2011

Innlegget er forhåndsinnstilt.

Herregud som tiden flyr…. Jeg husker faktisk at jeg satt med fjorårets favorittliste, og selv om mye har skjedd siden sist synes jeg likevel tiden har gått vanvittig fort. Mange av favorittene er de samme som i fjor, rett og slett fordi jeg er for trofast mot gode basisprodukter. Håper imidlertid å oppdage flere favoritter i år.

De produktene som er nye på lista er etterfulgt av (ny).

HUDPLEIE
Rens: MD Formulations Facial Cleanser
Skrubb: MD Formulations Face and Body Scrub
Dagkrem: Green People Vita Min Fix 24 Hour Cream (ny)
Masker: MD Formulations Vit-a-Plus Clearing Complex Masque og Green People Vita Min Mask (ny)
Korrigerende produkt: MD Formulations Continous Renewal Serum
Øyekrem: –
Ansiktsvann/toner: –
Sminkefjerner: Coop Xtra Sminkefjernerservietter

KROPPSPLEIE
Skrubb: Random dusjsåpe + sukker / MD Formulations Face & Body Scrub
Dusjsåpe: Dr. Greve Sensitiv Dusjgelé (ny)
Body cream: Dove Supreme Body Silk
Bodylotion: Nivea Irrestistibly Smooth Body Lotion (ny)
Bodybutter: Now Foods Cocoa Butter (ny)
Deodorant: Aco SPC Xtra Effektiv Antiperspirant (ny)
Selvbruning: –
Fotkrem: Now Foods Shea Butter
Håndkrem: L’Occitane Shea Butter Hand Cream

HÅRPLEIE
Sjampo: –
Balsam: Giovanni Smooth As Silk Deeper Moisture Conditioner (ny)
Rensesjampo: LUSH Big Shampoo (ny)
Kur: Redken All Soft Heavy Cream
Hårskum: –
Hårspray:
Pleiende produkt: –
Varmebeskyttende produkt: Kérastase Ciment Thermique (ny)

MAKEUP
Øyne

Primer: Urban Decay Primer Potion
Øyenskygge løs: NYX Pearl Mania #Purple (ny)
Øyenskygge presset: Urban Decay #Toasted (ny)
Øyenskyggepalett: Urban Decay NAKED Palette
Kajal: Urban Decay 24/7 Glide-on Pencil #Whiskey
Flytende Eyeliner: –
Gel/cake-liner: MAC Fluidline #Blacktrack
Mascara: Max Factor Masterpiece Max (ny)
Vannfast mascara: theBalm TwoTimer Mascara (ny) (og discontinued….. hyl!)
Vippeprimer: –
Verktøy:

Ansikt
Flytende foundation: Vichy Dermablend Corrective Foundation (ny)
Mineralfoundation: Mineral Hygienics #Fairly Light (ny)
Concealer: Bobbi Brown Corrector (ny)
Primer: Make Up For Ever HD Microperfecting Primer (ny)
Rouge/blush: Makeup Mekka Mineral Blush #Natural Beauty (ny)
Fikseringsspray: –
Finishingpudder: theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder
Verktøy: Sigma F82 Round Kabuki

Lepper
Leppepomade: Weleda Everon Lip Balm
Lipliner: –
Leppestift: IsaDora Jelly Kiss #51 Rose Blush (ny)
Stain: Benefit Benetint
Lipgloss: –
Skrubb: MD Formulations Face & Body Scrub (ny)
Verktøy: –

Negler
Baselakk: CND Stickey Base Coat
Neglelakk: IsaDora #Pink Lemonade (ny)
Topplakk: Seche Vite Dry Fast Top Coat
Neglelakkfjerner: Depend Dip-In Remover
Neglebåndpleie: –
Verktøy: 4-stegsfil

7 Responses to Favorittprodukter 2011

  1. Anne says:

    Mye spennende her! Har veldig lyst til å prøve CND Base coat

  2. Marlene says:

    Ingen inglot produkter? Hva syns du om de produktene du har fra dette merket så langt, er de like så bra som det sies? Er forresten veldig fornøyd med vita-min masken du anbefalte 🙂

    • Vel, Inglot lå veldig godt an til favorittskygge, men jeg klarte bare ikke å bestemme meg fullstendig – så da ble det vanvittig fine og praktiske Toasted. Er nemlig godt fornøyd med veldig mange av skyggene, mange er litt dårlig presset men fargene er helt fantastisk fine og jeg er veldig glad for at jeg kjøpte dem! Blushene synes jeg også er helt supre, og nr. 58 er en klar runner-up i blushkategorien 🙂

      Gellinerne har jeg egentlig ikke testet noe særlig (hei jeg heter Tone og er lat og for glad i praktisk og lettvint), og den ene neglelakken synes jeg bare er så som så, men når det kommer til skygger og blush er jeg altså veldig fornøyd!

  3. Monica S says:

    Gøy å se at jeg kjenner igjen nesten alt du nevner her 😀

  4. Nadia. says:

    Nonpareilboutique har noen eksemplarer igjen av The balm mascaraen,i tilfelle du vil hamstre litt 😉

Legg igjen en kommentar

