Jeg er snart tilbake!

Jeg må bare til Åre først. Herregud, jeg som verken liker alkohol eller eier festegnede klær skal drikke tre dager i strekk….. Galskap. Uansett, jeg regner med å være tilbake på bloggen for fullt (eller i alle fall halvt – alt vil jo være en forbedring etter de siste månedene) over helga, men jeg skal prøve å få ferdig et par innlegg jeg kan sette på vent til de neste dagene – dere som ikke skal tvinge dere selv til å feste tre dager til enda må jo nesten ha noe å lese på i helga.

20120111-184931.jpg
Gårdagens (våte) Winter Wonderland. (Det nærmeste jeg kom, i alle fall.
.)

Jeg håper dere har det fint, varmt og hvitt, nyt resten av uka så skrives vi over helga.

Suss!

One Response to Jeg er snart tilbake!

  1. Line S says:

    God tur Tone!

Legg igjen en kommentar

