Supersalg på MD Formulations og bareMinerals hos FeelUnique

OPPDATERING: Etter å ha regnet over et par av prisene ser jeg at rabatten ikke er fulle 35%, og jeg har kontakte FeelUnique angående dette for å høre hva det skyldes. Prisene er altså allerede gode, men jeg avventer handel til jeg har fått svar på hva som foregår.

OPPDATERING NR. 2: Etter å ha kontaktet FeelUnique viser det seg at det, som jeg mistenkte, er RRP (altså den anbefalte utsalgsprisen) som er rabattert med 35%, og ikke deres originale priser da de allerede er billigere enn RRP.

Hei dere!

Jeg er forsatt en crappy blogger med juleferie og alt sånt, men måtte bare innom hit i tilfelle noen har gått glipp av den fantastiske rabatten FeelUnique har på MD Formulations og bareMinerals i disse dager – hele 35%! Billigere får man ikke MD F. noen steder, så her gjelder det å fylle opp lageret!

Husk KickBack!

5 Responses to Supersalg på MD Formulations og bareMinerals hos FeelUnique

  1. Hege says:

    Takk for tips! Jeg kjøpte to produkter fra MD selv om rabatten ikke var fulle 35% på alle, det ble under 200 kroner uansett, så da er jeg happy 😛

    Og en ting til; jeg savner bloggingen din! Nå må du snart være ferdig med ferie 😛

  2. Martina says:

    Jeg klør i fingrene etter shopping 😉 Men, skal til Egypt på torsdag, så da må jeg nok kjøpe med meg noen suvernirer i taxfree’en på Gardermoen ;D

  3. Line S says:

    Æsj, jeg hadde akkurat lagt inn en ganske stor MD bestilling da dette tilbudet kom på Mail. Og jeg som aldri bestiller MD…typisk.
    Bra for dere andre da!

    God tur tilbake til Trondheim Tone. Gleder meg til du er tilbake på bloggen 🙂

  4. Monica S says:

    Hadde jeg hatt penger inne på konto så skulle jeg nok handlet et produkt eller to. Flott at du sier i fra om slike tilbud 🙂

    Gleder meg til du er tilbake for fullt jeg. 😉

Legg igjen en kommentar

