Godt nyttår!

Godt nyttår, dere!


Bilde lånt herfra.

Akkurat nå er jeg på jobb, og er faktisk veldig fornøyd med det. Ingen antrekksproblemer, sminkeutfordringer, manglende drikkelyst og annet ugunstig, kun fæle arbeidsklær, flotte folk og sinnsykt godt betalt. Jeg elsker det!

Ha ei herlig natt videre, og kos dere masse og vær litt fine for meg også!
Nytt år, nye muligheter!

(Og ja, jeg vet jeg er fraværende, men jeg er så heldig å få jobbe ganske mye, så da blir det sånn. Snakkes når jeg kommer meg til Trondheim igjen!)

4 Responses to Godt nyttår!

  1. Line S says:

    Godt nytt år Tone!

  2. Shamini says:

    Godt nyttår til deg også, Tone! 🙂

  3. Godt nytt år Tone 🙂

  4. Monica S says:

    Godt nytt år søte Tone! Skjønner godt du jobber litt, ekstra penger kommer alltid godt med som student 😉

Legg igjen en kommentar

