God jul!

God jul, kjære dere!

Måtte dagen bli så fin som aldri før, maten så god som den aldri har vært og smilene så store at det gjør vondt i morgen!


Slik så byen min ut til jul i fjor. Her hører hjertet mitt til ♥ Foto: Hilde Madsen.

7 Responses to God jul!

  1. Anne says:

    Utrolig pent bilde 🙂 sikkelig julestemning! 🙂 God Jul!

  2. Veronica says:

    Hvilken by er dette? Fantastisk koselig og vakkert<3

  3. Renate says:

    Så koselig bilde 🙂 God jul! 🙂

  4. Jade says:

    Wow! Litt sånn skomakergatafeeling 🙂

  5. Hilde says:

    Byen heter Mosjøen 😉

    • Var den tiltenkt meg eller Veronica?

      Uansett, jeg vil bare si at jeg synes du har tatt et fantastisk fint bilde, og håper virkelig det er ok at jeg låner det. Er det ikke fjerner jeg det selvsagt.

      Verdens fineste Mosjøen!

Legg igjen en kommentar

