Endelig!

20111212-154127.jpg

Arbeidshelgen er avsluttet, og jeg kom akkurat nyshinet, polert, pusset og skrubbet ut av dusjen.

Herlig å være litt jente igjen!

6 Responses to Endelig!

  1. NML says:

    Mmm, deilig med en shinings en gang i blant! Er giovanniskrubben bra forresten? HAr du skrevet om den før..?

    • Det er herlig! Og nei, jeg har ikke fått testet den mer enn et par ganger så jeg avventer omtale litt til, men det blir! Kan røpe at jeg foreløpig liker den ganske godt, men har et litt rart forhold til lukta – skrubben totalt sett er ikke superfantastisk, men jeg tror absolutt at jeg vil kalle den god.

  2. Line S says:

    Deilig!

  3. Renate says:

    Herlig 😀 Må kjøpe Big igjen snart, har nesten glemt den litt ut.

  4. Monica S says:

    Høres herlig ut å skjemme seg bort etter en slik arbeidshelg 😉

Legg igjen en kommentar

