Wops….

Jeg er visst litt fraværende, jeg.

Men det er lov da. Jeg har nemlig hatt eksamen, tatt ferie, reist hjem, møtt fine folk og har nå også litt jobb å konsentrere meg om. Dagen i går bestod for eksempel av grytidlig morgen; høye temperaturer; støv; svære gule, blå og arbeidsklær og en konstant påfølgende trøtthet – det var vanvittig glamorøst. Dagen i dag var omtrent lik, og både lørdag og søndag blir like – bare lengre. Mandag blir som i dag.

Så…. Hva driver dere med for tiden? Kjøpt noe fint jeg bare må vite om?

Jeg skal sove nå, jeg. (Spennende liv, jeg vet!)

8 Responses to Wops….

  1. Marlene says:

    Jeg var på ansiktsbehandling og kjøpte meg deretter en aaalt for dyr krem! Den er veldig fin å se på da, til en krem å være 🙂 Ellers går det i skole, mer studier, ski og skiskyting 🙂

  2. Nora says:

    Jeg er midt i eksamenene nå. Har vært syk. Og har savnet deg når du har vært borte!

  3. Anne says:

    Bare lesing til årets siste eksamen, men snart juleferie! 😀

  4. Monica S says:

    Skjønner godt at man kan bli litt stille da. Det er helt lov. 😉 Jeg har kjøpt masse fint, men det meste er julegaver. 🙂

  5. Line S says:

    Kos deg med jobb!
    Jeg har bestilt med Benefit Hervana blush, men ikke fått den ennå. Ser nydelig ut.

Legg igjen en kommentar

