Litt nytt, mest påfyll

20111204-004346.jpg

20111204-004330.jpg

20111204-004339.jpg

Green People og theBalm fra FeelUnique, øvrig fra Vita.

9 Responses to Litt nytt, mest påfyll

  1. Renate says:

    Hvordan er Second Nail? Holder den det den lover?

    • Jeg liker den veldig godt! Noen langtidseffekt kan jeg ikke si noe om, men jeg synes den gir en veldig fin manikyr-på-flaske-look. Skrev et innlegg om den tidligere i år hvor jeg var mer skeptisk, men jeg må endre det nå ser jeg, for jeg liker lakken godt 🙂

  2. Anne says:

    Har lyst til å prøve sminkefjerneren og nattkremen fra Green People 🙂

  3. Monica S says:

    Ser ut som du liker fuktighetsmasken fra Green People? 😛

    Har du prøvd to-timer? 🙂

  4. Marlene says:

    Jeg skal hente vita min masken min på posten i morgen 😀 Også bestilte jeg Soothing Nourishing Night Treat Eye Cream (OL i langt navn :p) i samme slengen! Gleder meg 😀

Legg igjen en kommentar

