Favorittprodukter: November

Jeg skal ikke nekte for at bekvemmelighetsgrunner spiller inn på denne månedens favoritter og det faktum at de representeres av allerede publiserte bilder – men de er like fullt supre og store favoritter denne måneden. Jeg lover.

MD Formulations Vit-a-Plus Clearing Complex Masque

Denne masken er briljant på urenheter, og har gjort veldig mye for huden min de siste ukene – jeg har nemlig endelig fått hudpleierutinene i orden.

Seche Vite Dry Fast Top Coat (omtale her)

Verdens beste overlakk. Punktum.

Daiso Detergent for Puff and Sponge (innlegg her)
Alle trenger denne. ALLE!!!

Min perfekte MAC-quad (innlegg her)
Vanvittig grei når man vil se uanstrengt anstendig ut i travle eksamenstider.

Hvilke produkter var dine favoritter i nesten-Desember?

9 Responses to Favorittprodukter: November

  1. Manjana says:

    For meg har november vært ein neglelakkmånad, med Nyx Frizz Spots (http://tinyurl.com/frizzspots) som den store vinnaren. Den passar kanskje ikkje heilt på jobb, men det bryr eg meg ikkje om, for han er så fiiiiin!

    På sminkefronten må eg seie L’oreal HIP augeskugge i Electrified (http://tinyurl.com/d7nv45t) – det er ein knallfin duo, og den folieliknande gull-brun-sølv-grå fargen er den finaste i verda. Eg må kjøpe ein ekstra.

  2. Line S says:

    Fine favoritter Tone!
    Mine har vært se he vite som deg, Matis hudpleie, Mineral hygienics foundation, MUS blush i fargene Complex og Must have, Cargo paletten Cool neutrals, UDPP og Jack Black lipbalm.
    Min look nesten hver eneste dag denne måneden..

  3. NML says:

    Clearing Complex er snart på vei i posten til meg. Jippi! Er veldig spent på den! Du bruker fuktmaske etter den eller? Moisture defense-masken er nemlig også snart på vei 🙂 Kanskje nye favoritter? Ellers må jeg si at den egenkomponerte MAC-paletten din ser så snasen ut!

    • Bruker enten fuktmaske eller en heavy fuktighetskrem ja, går for tiden i det jeg har for hånden av Green People 🙂 Rapporterer du når du får Moisture Defense? Jeg aner ikke hvorfor, men jeg er litt skeptisk til MD og fuktighet… Tror du kommer til å like CC i alle fall!

      Og ja, det er den! 😉

  4. Anne says:

    Nå venter jeg på at Daiso skal komme i posten, gleder meg til å teste den! Har en foundationbørste som ALDRI blir ren uansett hva jeg vasker den med. Seche Vite har jeg også fått testet ut i november og den er fantastisk 😀

Legg igjen en kommentar

