H&M Shadowland Palette: Swatches

I går skrev jeg om at jeg forelsket meg så inderlig i en palett, og attpåtil en fra HM, og at jeg ikke så for meg at jeg ville klare å swatche den. Utover kvelden fikk jeg imidlertid motet meg opp, og her er resultatet.

Alle swatchene er påført på bar hud med rene fingre, og fotografert under gult lys, uten blits*. Noen av skyggene måtte jeg påføre i flere strøk, for pigmenteringen er ikke fantastisk – men jeg velger å tro at de har potensiale.

*med unntak av den siste «multiswatchen».


Hva tror dere? Selv elsker jeg den turkisblå, den gyldne brune og den bronsefargede. Kvaliteten er dessverre ikke «all that», og de er veldig vanskelige å jobbe med når man bruker syntetbørster, men jeg skal ta frem litt ordentlige koster (nå er nemlig hovedsamlingen pakket og klar til hjemreise!) og prøve litt mer når jeg får tid.

(Og ja, det gjorde fysisk vondt i hjertet å «ødelegge» de fine skyggene…. Jeg har allerede sendt kusine Stine ut på backupoppdrag!)

5 Responses to H&M Shadowland Palette: Swatches

  1. Marie says:

    Liker skikkelig godt mønsterene i skyggene, og det hadde vel vært hovedgrunnen til at jeg hadde kjøpt den :p Men hva har man ikke primere for? 😀

  2. Anne says:

    Ikke så værst swatches iom at det er H&M skygger 🙂 Enig i at det er det estetiske med denne paletten som tiltrekker! 🙂 Har hatt noen øyenskygger fra H&M før, men de endte opp i søpla.

  3. Disse virker jo faktisk veldig lovende!

  4. Martina says:

    Den var kjempefin! 🙂 Regner nok med at kvaliteten ikke er på topp, kanskje? 🙂 Meen, billig kunst 😉

  5. Monica S says:

    Paletten er kjempefin, og de var jo ikke helt forferdelige. Ikke alle i allefall. Med primer/base så blir det nok ok 😉

Legg igjen en kommentar

