Det er rent overfladisk, men jeg er forelsket

Trondheim Torg, H&M, første etasje, ca. kl 15 i dag: Jeg gikk kjapt forbi hyllen med teite lipglosser og annet rask, men snudde automatisk brått om, plukket meg en palett – og falt hardt.


(Jada, jeg veeet at den er fra HM og neppe i superkvalitet – men hvem trenger vel kvalitet når den er vakker OG man har UDPP?)

Jeg tror faktisk at jeg, absurd nok, trenger en backup av denne – rett og slett fordi den er så fin å se på. Den KAN selvfølgelig være gruuuusom i kvalitet, men da får jeg heller kaste den brukte og bare se på den ubesudlede. Jeg klarer ikke å swatche den enda…

Den heter Shadowland og 49,50,- på H&M, bare husk å la én være igjen i Trondheim så jeg får meg en backup!

13 Responses to Det er rent overfladisk, men jeg er forelsket

  1. Line S says:

    Utrolig fin Palett! Er jaggu ikke mye som skal til for at det blir litt mer tiltalende.
    Spent på hva du synes om kvaliteten..

  2. Renate says:

    ÅÅ. Så utrolig fin! Jeg stemmer for at du kjøper en backup så du kan bruke denne 🙂

  3. Anne says:

    Har vært å kikket på denne selv nede på Trondheim Torg 😉 Pen sak!

  4. Jøss.. denne så jo lekker ut 😀 Vil jo se swatches da!! 😀

  5. Maiken says:

    Rett og slett et lite kunstverk. 🙂 Selv om jeg også er litt skeptisk til kvaliteten…

  6. HerBerryness says:

    Kjempefin! Syns ikke H&M øyenskyggen er så alt for ille jeg 😉

  7. Åh, den var nydelig! HM’s øyenskygger tåler jeg ikke, så jeg må styre unna. :/

Legg igjen en kommentar

