Hvis Inglot frister veeeeldig: Inglot USA har thanksgivingsalg!

I tilfelle noen av dere er i overkant desperate etter skygger og annet snacks fra Inglot kan jeg meddele at Inglot USA har 15% rabatt på alle ordre ut helga, og for dere som er virkelig gira er både MyUs og JetCarrier selskaper som muliggjør handelen.

Mine Inglot-skygger har jeg skrevet innlegg om HER.

Noen som vurderer det?

OBS: Jeg kom til å tenke på at jeg ble nødt til å maile/ringe inn mine kortdetaljer da jeg handlet, så om dere vurderer å bestille bør dere få avklart på forhånd om det fortsatt vil regnes som en «online order» – selv om jeg nekter å tro noe annet….

4 Responses to Hvis Inglot frister veeeeldig: Inglot USA har thanksgivingsalg!

  1. Renate says:

    Og der var min første ordre lagt inn! Håper Myus er kjappe 😀 Blushpalett med fire blusher, og en øyenskyggepalett med plass til to – men valgte de regnbueskyggene så er egentlig seks 🙂 Hurra! Takk for tips 🙂

  2. Renate says:

    Myus hadde stengt i går pga Thanksgiving, men jeg satte ordren på rush så det skal gå fort i dag 🙂 Jeg brukte Personal Shopper, så da forhåndsbetaler de og trekker meg etterpå så regner med at det skal gå helt fint 🙂 Hehe, har sikla så på Inglot leeenge! Så glad for at jeg endelig la inn en ordre 🙂

Legg igjen en kommentar

