PIP: Seche Vite Dry Fast Top Coat

20111121-125800.jpg

Endeliiiig! Nå kan jeg ta opp neglelakking igjen, den flaska jeg hadde fra før har nemlig blitt helt ubrukelig, lakken har blitt seig og tykk og har passert «mulig å tynne ut med lakktynner»-stadiet for lenge siden.

Betalte nesten ingenting, og ventet i ti dager. Fra FeelUnique, selvsagt.

One Response to PIP: Seche Vite Dry Fast Top Coat

  1. Nora says:

    Jeg trenger også ny. Er så lite igjen i min at jeg må riste på flasken mellom hver negl 😛

Legg igjen en kommentar

