Giovanni Smooth As Silk Deeper Moisture Conditioner

Denne omtalen blir kort, for det er tross alt ikke så veldig mye annet å si enn: Jeg elsker denne!

Den lukter herlig rent og friskt og godt (litt som sitronskismurning/sitronvindusspyleveske/NYX Round Lip gloss – altså kanskje ikke ideelt for noen, men for meg: pefekt!) og konsistensen er fin og kremete, men likevel ikke for tung. Nå har ikke jeg lengre en lengde på håret som er verdt å snakke om, men selv om jeg ikke har de enorme flokene lengre kjenner jeg innimellom behov for en god balsam for å myke opp litt. Denne gjør jobben utmerket! Om den gjør noe for håret mitt i lengden vet jeg imidlertid ikke, håret mitt er generelt sunt og greit uansett hva jeg gjør, men den gjør i alle fall ikke noen skade. Dessuten, det er en balsam, ikke en kur, og balsamer trenger ikke gjøre så mye mer enn å mykgjøre, løse floker og lukte fantastisk.

Merk: Det skal sies at jeg også elsker en balsam fra Head and Shoulders, så det er mulig at de av dere som må ha frisørprodukter kan muligens finne på å ikke like denne – men jeg synes i alle fall at den er veldig, veldig god.

Kjøpes på Iherb for rundt 28 kroner, og det er den absolutt verdt. Og ja, flasken er kul!

B+

4 Responses to Giovanni Smooth As Silk Deeper Moisture Conditioner

  1. Inger Marie says:

    Jeg liker også denne! Lukter godteri! Er generelt veldig fornøyd med de produktene jeg har prøvd fra Giovanni. Er nysgjerrig på styling-produktene de har, samt leave-in balsamen, testet noe av det?

    • Enig! Og nei, har ikke det, men er veldig nysgjerrig på kroppskrubben som blir varm og lukter sjokolade, jeg kjøpte den til ei venninne i fjor og den luktet hiiiiiimmelsk…. *inn på iherb*

  2. Tilbaketråkk: Favorittprodukter 2011 « I LOVE COSMETICS

  3. Tilbaketråkk: Det beste og verste fra Iherb | I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

