Gratulerer med dagen, bloggen!

Herregud, nå er det et helt år siden jeg begynte med dette tanketomme våset…. Og så mye glede som det har gitt meg!!

Tenk at jeg har fått blitt kjent med så mange fine mennesker gjennom denne overfladiske verdenen av kosmetikk…. Det er fantastisk!

Hurra for blogging, hurra for dere og hurra for helg! ♥

19 Responses to Gratulerer med dagen, bloggen!

  1. Marlene says:

    Hurra Hurra 😀 Bra dag i dag, bursdag for bloggen din og 7 norske jenter blandt de 9 beste på verdenscupåpningen i langrenn 🙂 Dagen min består av eksamenslesing desverre (og en del langrenn), så håper din dag blir betydelig mer spennende enn min 🙂

  2. Line S says:

    Hipp hurra for vås!
    Vi er mange som setter pris på det 🙂 Bra ikke alt er så alvorlig.

  3. Monica S says:

    Signerer Line! Vi må unne oss noe overfladisk moro 😉 Gratulerer så mye. 🙂

    Jeg glemte å skrive innlegg på min sin blogg sin bursdag jeg, så det noen dager etterpå. Tiden går fort når man har det gøy 😉

  4. Nora says:

    Gratulerer med dagen, bloggen 😀

  5. Renate says:

    Hurra! Gratulerer 😀

  6. frokenlilla says:

    Gratulerer så masse med dagen 🙂 jeg elsker det tanketomme våset 😉

  7. Jade says:

    Hurra for en kjempefin blogg av en kjempehyggelig og koselig bloggerinne! 🙂

  8. Maria says:

    Gratulerer! 😀

  9. Klatten says:

    Wohoo =D

  10. Anne says:

    Gratulerer så mye med 1årsdagen til bloggen din 🙂

  11. Quirky says:

    Gratulerer, bloggen, og gratulerer, Tone! 😀 Min blogg har bursdag i dag, november 2010 var visst THE måned for å starte skjønnhetsblogg. 😀

Legg igjen en kommentar

