«Sporadisk blogging»-varsel

20111115-103148.jpg

Slik er det meningen at hverdagen min skal se ut de neste to ukene. Jeg håper på å få det til, og legger derfor fra meg at som heter «burde» i bloggsammenheng.

Til dere andre der ute i samme båt: Lykke til til oss!

20 Responses to «Sporadisk blogging»-varsel

  1. Marie says:

    Lykke til! 🙂

  2. NML says:

    Ugh, glad jeg er ferdig med alle vanlige eksamener. Har bare hjemmeeksamen i januar å tenke på. I tillegg til masteroppgaven og skolebibliotekstudiene. Puh, nok å gjøre! Lykke til!!!

  3. Anne says:

    Lykke til, har en hel måned foran med med akkurat det samme som deg! 😛

  4. Jade says:

    Lykke til 🙂

  5. Rettsforståelse… ZzzzZZzz 😉

  6. Line S says:

    Lykke til Tone!
    Kjenner jeg er glad for at jeg er ferdig med eksamner..

  7. Marie says:

    Sv: Ja, jeg leste det på Temptalia! Brukte den i dag, og jeg liker den veldig godt! Vanligvis er jeg litt skeptisk til sånne paletter, for har opplevd at kvaliteten på skyggene ikke er like god som vanlig, men disse elsker jeg! Alle fargene er utrolig fine, og de passer veldig godt til grønne øyne! Den eneste som kunne ha vært bedre pigmentert var den lyseste, men i og med at det er en del shimmer og glitter i de andre skyggene, synes ikke jeg det gjorde så mye (jeg brukte den som highlight, og den passet veldig godt til det siden den ikke var så pigmentert), det ser ut som at den har en del shimmer, men det var det ikke i det hele tatt! Passer fint som en litt mer matt (selvom den ikke er helt matt) highlighter til de andre litt mer chunky/glitrete/skimrete skyggene 🙂

    Kommer dagens EOTD i morgen, da får du se hvordan min look ble med disse fargene 🙂

  8. // Det er første gang jeg tester den på ordentlig, sånn utenom på hånda, så det kan jeg ikke si så mye om enda. Kan skrive en omtale om den når jeg føler »vi» begynner å bli litt kjent 😉

  9. Monica S says:

    Jeg misunner deg ikke, savner ikke akkurat eksamenstiden som hørte med det å være student. Men du får ha MASSE lykke til, dette får du til 😉

Legg igjen en kommentar

