Kostevask var enklere før….

Da hadde jeg nemlig vesentlig mer overflateplass å fordele nyvaskede børster på, mens når jeg nå på mine…. *host* 12 kvadrat *host* har planer om å gjøre noe nyttig må klargjøre flater på forhånd. Bak kommoden som kostene ligger på (som forøvrig er en Malm fra Ikea) står det også en Helmer med noen koster på, og det som måtte vike ser dere stående på bordet i bakgrunnen. Hurra for kaos!

(Men legg merke til at Mr. Beautyblender, frøken Hvit Blushkost fra Sigma og også ekteparet F82 (selv om de ikke vises) er helt, helt, helt rene! Hurra for Daiso!

9 Responses to Kostevask var enklere før….

  1. Anne says:

    Må virkelig få prøvd Daiso, høres fantastisk ut 🙂

  2. Jade says:

    Jeg må få et nytt system på kostene mine :/ Jeg slenger bare oppi samme skuff etter at jeg har spotcleanet de, og husker ikke hvilke jeg har brukt og ikke brukt. Og så må jeg vaske alle etterpå :p Har ikke plass! 🙂

    • Haha, kjenner til problemet med blanding av rene og brukte, i alle fall… Nå skal jeg prøøøøve og holde system ved å ha et glass til brukte og et til rene (altså, to glass til ansiktskoster og to glass til øyekoster) 🙂

  3. frokenlilla says:

    imponert! 🙂 jeg hater å vaske koster, men prøver å ta 1-2 stk hver morgen når jeg sminker meg, da blir det ikke så mye jobb senere 🙂 og tar jo bare ett par min ekstra.

  4. SV: «Fordi jeg kan» er den absolutt beste måte å nyte livet på! 🙂

  5. Monica S says:

    Æsj, nå minnet du meg på at mine koster trenger en vask. Kjedeligste med å være makeupgæren 😛

  6. Nora says:

    Jeg bruker heptan på kostene etter hver gang jeg sminker meg, og da blir de jo rene OG desinfisert. Så nå vasker jeg ikke kostene med vann mer enn rundt annenhver mnd 😛 Litt langt mellom hver gang, men nå som jeg vår vidundermiddelet du anbefalte, så kommer jeg nok til å vaske mer 😀

Legg igjen en kommentar

