Bloggens aller første ordre: Denne MÅ du ha!

Jeg mener det. Vi har ikke tid til spørsmål, du TRENGER denne.Jeg leste aller først om den i en gjesteomtale hos herlige Karen og la umiddelbart inn ei Ebaybesilling på to flasker. I dag kom de i posten, og jeg har nå, én time etter bestilt fire flasker til.

20111111-130349.jpg

Jeg kjøper mine HER, og vet allerede at de er vel verdt sine 40 kroner stykket. Det skal sies at flaskene er små, og langt fra fulle (muligens pga ristemuligheter….? evt. bare pengebesparelser?) men når effekten er så god som den er spiller det ingen rolle.

Da jeg testet hadde jeg noen dråper av denne sammen med litt vann i ei lita skål og dynket børstene i rundt ti sekunder. Etterpå skyllet jeg dem i rent vann og selv Sigmabørstene med hvite hår som jeg tidligere anså som permanent rosafarget etter blushbruk er hvite igjen.

Jeg elsker denne. Og les omtalen jeg linket til øverst, den er mer enn overbevisende. Jeg lover.

28 Responses to Bloggens aller første ordre: Denne MÅ du ha!

  1. Nora says:

    Yes, M’am! (Får jeg lov å vente på stipendet?)

  2. Line S says:

    Hehe, denne er på vei til meg etter at jeg leste den samme omtalen..
    Great minds Think alike osv…

  3. Ok da.. har bestilt nå 😉

  4. Hehe, greit denne må jeg også ha 😉
    Takk for tips;p

  5. Monica S says:

    Denne så jeg også omtale av på Karen sin blogg, og nå når du også skryter sånn… Så tror jeg at jeg bare må ha den! 😉

  6. Quirky says:

    Jeg leste den omtalen og tenkte «MÅ HA», men har ikke kommet meg til å finne ut av hvor jeg kunne få tak i den enda…nå skal den bestilles! Er lei av å bruke en halv flaske MAC Cleanse Off Oil i uka for å få renset F80-kosten min. Takk for ordre/tips! ;P

  7. Quirky says:

    Hvor lang leveringstid må vi regne med, forresten?

  8. Tilbaketråkk: Fine ting fra MAC, Sexy Hair og Ebay « Sminkehimmelen

  9. Line S says:

    Nå har jeg fått min og skal teste den ut. Vasket du kostene dine med såpe/sjampo etterpå eller skyllet du bare i vann?

  10. Tilbaketråkk: Do believe the hype: Daiso Detergent For Puff And Sponge er FANFUCKINGTASTIC! | | Beauty DeconstructedBeauty Deconstructed

  11. Callo says:

    Har nettopp bestilt jeg også! Men jeg lurer: kan den brukes på koster både av naturhår og syntethår? Den blir ikke for kraftig for naturhårkostene, håper jeg?

    • Quirky says:

      Jeg svarer for Tone- den kan brukes på koster med både naturbust og syntetisk bust. Men sikkert smart å ikke bruke den FOR ofte på koster med naturbust.

  12. Jade says:

    Jeg gir meg, jeg gir meg… Alle elsker jo denne. Og Tone og Quirky anser jeg for å være veldig ærlige og oppegående bloggere 🙂 *bestille-2-stykker*

  13. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: November « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

