NYX-salg hos CherryCulture

Nå tilsier både økonomi og fornuft at jeg bør holde meg unna, så det blir spennende å se om jeg får til…

For dere som er interesserte i å gjøre gode kjøp kan jeg anbefale følgende produkter:
Soft Matte Lip Cream
– jeg har en i fargen Antwerp
Rouge Cream Blush – jeg har en i fargen Glow
10 Color Eyeshadow Palette – jeg har en i fargen Champagne & Caviar

I tillegg synes jeg NYX har gode glitterlinere og leppestifter, spesielt de som heter Black Label. Hvis du i tillegg er velsignet med en hud som tåler alt kan HD Foundation, som hadde vært min favoritt om jeg hadde tålt den, være verdt et forsøk.

Hvis jeg skulle benyttet meg av tilbudet ville jeg kjøpt disse produktene:
Pump It Ip Lip Plumper – i fargene Kim, Pamela og Scarlett
Look Kit i Smokey, Purple Smokey, Bronze Smokey og Nude on Nude Natural
Slide On Pencil – disse skal være en god dupe for 24/7-linerne fra Urban Decay, jeg vil ha alle
Carry-all Beauty Bag – fordi den virker super

I tillegg ville jeg nok alltids funnet et par billige mascaraer for testing, gjerne et par neglelakker og kanskje noen leppeprodukter. Og sikkert en og annen blush også… Jeg må virkelig klare å la være!

Skal du handle? Hvis ja, hva? Jeg trenger en shopping fix, fortell meg!

4 Responses to NYX-salg hos CherryCulture

  1. Nora says:

    Jeg la litt ting i handlelisten, men fant ut at jeg egentlig ikke har lyst å kjøpe masse NYX sminke som jeg egentlig ikke har hatt lyst på 😛 Kan bruke pengene på noe annet isteden, f.eks det nye paletten til theBalm som jeg fikk litt lyst på 🙂

    • Godt poeng! Selv kunne jeg godt tenkt meg en drøss med billige NYX-ting, men eeegentlig vil det jo være en bedre idé å spare opp til den planlagte MAC-refillshoppingen min…. Takk for ei fin vinkling, altså!

      (Og ja, den ser kjempefin ut!)

  2. Mette says:

    Jeg skal hvertfall kjøpe noen eyelinere, kikka på de i går så passa bra med tilbud nå 😉

Legg igjen en kommentar

