Det er lenge siden jeg har lengtet så inderlig etter en lakk……


Screenshot fra vakre Violas blogg. Jeg får lyst på alt hun påfører!

Jeg MÅ ha denne. Jeg må.

Tanker?

10 Responses to Det er lenge siden jeg har lengtet så inderlig etter en lakk……

  1. Morsomt! Denne lakken er en diskusjon på neglelakkforumet… hva med å ta en svart lakk og glitter over? 😉

  2. Nora says:

    OMG! JEG MÅ HA!!!

  3. Line S says:

    Nydelig! Isadora har jammen kommet med mange fine lakker i høst.

  4. Marie says:

    Oooooh!! Den vil jeg og ha!!!

  5. Jeg måååååå ha..

  6. Maren says:

    WOW! Den var sykt stilig 😀

Legg igjen en kommentar

