Flink postkasse!

Fikk foundation fra Mineral Hygienics og pakkelapp fra Lush i dag! Har ikke fått hentet pakken enda, og har skole i ettermiddag, så jeg viser dere innholdet når jeg kommer hjem i kveld en gang. Flinke postkassen min! (Og ikke minst selskapene, jeg mener å huske at jeg la inn begge bestillingene sist onsdag!)

20111107-133657.jpg

20111107-133646.jpg

Fått noe fint i det siste?

7 Responses to Flink postkasse!

  1. Venter på en pakke fra sigma, ACW og FU ! Førjulsglede (<3), selv om det er endel julegaver også i pakkene! 🙂

  2. Marlene says:

    Jeg fikk ei bok om strategi i posten i dag! Skulle ønske det var sminke i steden for skolebøker 😛 Men jeg venter enda flere skolebøker og to neglakker fra Models Own’s Beetlejuice collection i posten i nærmeste framtid 🙂

  3. Line S says:

    Så fint med pakker!
    Jeg venter på en fra Mineral hygienics. Hvilken farge bruker du? Jeg jobber med å finne min match fra MH..

    • Jeg er Fairly Light, jeg! Overrasket over å faktisk finne en passende farge så fort, men såvidt jeg kan se er den faktisk en god match 🙂

      • Line S says:

        De venter jeg på i posten. Jeg har brukt Light i sommer, men den er altfor mørk og nesten rødaktig til meg nå. Jeg liker denne foundationen veldig godt, så håper fargen passer til meg.
        Lily Lolo sin Blondie er den som passer meg best nå og den funker bra når huden min er fin 🙂

Legg igjen en kommentar

