Favorittprodukter: Oktober

Som tiden flyr! Det er november allerede, og om under en måned er det faktisk desember, juleferie, arbeid og kos… Det er nesten ikke til å tro!

Her er i alle fall sist måneds favoritter, om enn litt på etterskudd. Det har blitt lite spennende sminke den siste tida og da er det veldig greit å ha slike hverdagshelter som disse!


En perfekt daglook for meg er Naked godt duset i globalen og i en bue oppover mot brynet og Toasted på hele lokket. Om jeg skal «smoke» den litt til kvelds holder det med et par strøk Hustle i globallinjen og ytre V og jeg er good to go!


Manikyr på flaske! Først varjeg veldig skeptisk til denne, nå har jeg endelig oppdaget hvor fin den faktisk er. Den lille flasken gir neglene et umiddelbart sunnere og mer sunnere utseende, og jeg har virkelig blitt fan!


Denne lukter det den heter: Rent. Av og til føles det noe merkverdig å skulle spraye seg med duften av rene sengklær, men som oftest føles det bare SÅ riktig.


Dette er et produkt jeg har hatt liggende i evigheter og aldri virkelig blitt fan av. Jeg har aldri opplevd at den har gjort noe positivt for meg, før jeg på Heidiforumet leste at noen brukte den også UNDER mineralsminke. Det var virkelig ikke en dum idé, jeg opplever at mineralfoundation blir både jevnere og lettere å legge fint.


Åh, som jeg elsker deg ♥ Denne er SUPER, og legger skygge fantastisk fint både i globalen, i øyekroken, under brynet og i den ytre V-en. Til bruk på selve lokket er den imidlertid ikke all that, men til det har vi jo andre koster!

Hvilke produkter har vært dine favoritter i oktober?

11 Responses to Favorittprodukter: Oktober

  1. Trur jeg må ha den 226-kosten.. Mac fix er jeg veldig glad i og toasted har jeg også fått sansen for i det siste 🙂

  2. Jeg liker Second Nail veldig godt selv òg 😀

  3. Jade says:

    Enig med skyggene fra Naked-paletten! Hvordan er forresten MAC226 i forhold til Sigma sin? Om du har den, altså 🙂

  4. Mette says:

    Haha, har på akkurat de tre øyenskyggene i dag 😉 Loves!

  5. Monica S says:

    226 blir muligens årets kjøp for min del, for så glad er jeg i den 🙂

    Jeg brukte faktisk Toasted og Hustle (+ Sin) i en look nå nylig. De er så pene sammen 🙂

  6. Anne says:

    Veldig mye fint 🙂 Spennende med den Clean parfymen 🙂

Legg igjen en kommentar

