NOTD: IsaDora «Beetle Green»


Med blits.


Uten blits.

Sååå fin!

27 Responses to NOTD: IsaDora «Beetle Green»

  1. Martina says:

    Den så kjempefin ut, Tone 😀 Jeg liker grønne negler 🙂

  2. Anne says:

    Kjempefin! Har faktisk ingen grønne lakker fra før :p Men denne kunne jeg tenkt meg 🙂

  3. Åshild says:

    NYYYYYYDELIG!! åherregud. finfinfin.

  4. NML says:

    Kjempefin farge, men jeg synes de Wide brush-greiene til IsaDora er aaaaalt for wide for mine negler/neglebånd. Blir bare stygt og masse klin på neglebåndene. Synd, for IsaDora har mange fine farger jeg kunne tenke meg i grunn.

    • Jeg er helt enig, børstene er altfor vide. I begynnelsen likte jeg dem kjempegodt men nå som jeg har blitt ørlite mer dreven på lakking ser jeg virkelig hvor lite gunstige de er. Det er synd, men veldig ofte ser jeg meg bare nødt til å leve med det fordi de har så mange farger jeg liker!

  5. Etter at jeg så swatches av denne her, så løp jeg til butikken og kjøpte den 😀 det er sikkert den fineste grønn/blå fargen jeg har sett!

  6. Silje T. says:

    Nyyydelig! Jeg elsker denne, zinfandel og Moroccan blue fra den nye kolleksjonen til isadora 🙂

  7. Rebekka says:

    Åh, den var NYDELIG!

  8. Dina says:

    Så utrolig fin! Litt dumt at jeg har altfor mange lakker fra før, og trenger ikke fler.. Du var veldig flink til å ta den på også!

  9. Sv: Takk! Det ble jeg glad for å høre, siden jeg selv ikke ble særlig fornøyd med skyggen 😀

    Ordentlig fin lakk! Skulle ønske jeg passet til grønn.. Kler hverken grønn sminke eller neglelakk syns jeg 😮

    • Da skal du vite at jeg alltid synes at arbeidet ditt er veldig godt teknisk helt uavhengig av om skyggene ikke matcher mine preferanser. En god jobb gjør du alltid 😉 Og jeg kjenner litt til problemet, grønn er ei vanskelig farge, men denne neglelakken er knalltøff så jeg trosser det!

  10. Åååå, for en nydelig grønnfarge! Jeg ble helt forelsket nå! *jeg skal ikke shoppe mer, jeg skal ikke shoppe mer*

  11. Monica S says:

    NYYYYDELIG! Denne likte jeg 🙂

  12. hannemoerch says:

    MATRIX! Kåm på at e sku ta bilde a øyensjyggen å seinn te de, så e ska faktisk jær dæ no, før e gløm a dæ;)

Legg igjen en kommentar

