Grønt er skjønt


Nytt av gårdagen: MAC e/s Humid fra StrawberryNet og IsaDora Wonder Nail i Beetle Green fra Cubus, som nå har disse på tilbud til 69 kr.

SÅ fine!

10 Responses to Grønt er skjønt

  1. Marlene says:

    Humid ser jo veldig fin ut. Jeg bruker sjeldent grønn øyenskygge, men humid ser virkelig fin og wearable ut!

  2. Anne says:

    Beetle green ser kjempefin ut! 🙂

  3. Marie says:

    Jeg elsker Humid og jeg tror jeg elsker Beetle Green også, etter å ha sett på dette bildet!

  4. Shamini says:

    Beetle Green var kjempelekker! Kanskje jeg må spørre kjæresten pent om han gidder gå innom Cubus og «hente» en til meg… 😉

  5. Ida says:

    Jeg tenkte å kjøpe Humid, håper på noen bilder hvor du bruker den og swatched 😉

Legg igjen en kommentar

