Jeg lurer litt på…

20111017-172447.jpg
…hvor i all verden Strawberrynet får tak i sitt vanvittig glorete innpakningspapir?

11 Responses to Jeg lurer litt på…

  1. Line S says:

    Bor ikke Strawberrynet i HongKong da? Har inntrykk av at det er ganske mye glitter og glam der:)

  2. Marlene says:

    Det var ikke en dum fundering, for det innpakningspapiret er en anelse crazy. Hadde kanskje vært kult om det var en duochrome neglakk 😀 Brukte faktisk MAC Bronze som jeg kjøpte på strawberrynet og den creaset på meg etter ca 5 timer. Kjedlige greier, men tror det kan være pga at jeg kanskje hadde litt foundation på øyelokkene. Den skal i allefall testes ut ennå en gang i morgen, og jeg tror det kommer til å gå bedre!

    • Åh, ja, det hadde vært knallgøy 😀
      Og okei, så kjipt! Satser på at det var uflaks.. Bruker du primer under ellers? Ingenting fungerer på meg uten primer, så om du ikke bruker kan det være verdt et forsøk. Er du fornøyd med fargen da? Jeg synes den ser så vanvittig fin ut, og jeg har veldig lyst på den!

      • Monica S says:

        Bronze creaser ikke på meg når jeg bruker primer. 😉 Men foundation anbefales ikke å bruke som primer i allefall, blir bare tull. :/

        Haha, jeg digget innpakningspapiret jeg 😉

      • Marlene says:

        Haha, bruker nok ikke foundation som primer, brukte UDPP i dag. Men om jeg slurver litt slik at det kommer litt foundation på øyelokket så kan det crease, var sikkert det som har skjedd i dag, var rimelig trøtt i morgest så kan ikke si jeg husker foundationrutinen min 😛 Syns fargen var veldig fin, litt mer rødlig enn forventet. I dag da jeg påførte den var den faktisk så fin at jeg hadde den bare på egen hånd med en highlight og litt liner 🙂

  3. Haha, eg likte det eg :p

  4. Shamini says:

    Neimen, det var jo kult da! 😀 Ser nesten ut som oljesøl.

  5. Karina says:

    Takket være bloggen din, kan jeg legge til et nytt ord i vokabularet mitt 🙂
    Adj. glorete ( a3) [‘gluːɾətə] usmakelig, overpyntet, jålete
    en glorete jakke. Jeg skjønner poenget, og jeg er enig! Det er slike bokser jeg får dritt og lort fra ebay/kinaland i alle fall :p Man får virkelig følelsen av at det er noe av kvalitet inni :p

  6. Jade says:

    Griselekkert 😀

Legg igjen en kommentar

