gloMinerals «Sand Pebble» vs MAC PP «Rubenesque» vs Urban Decay Pigment «X»

Husker noen av dere dette innlegget? I kommentarfeltet der etterlyste jeg en dupe for gloMinerals-skyggen Sand Pebble, og da jeg rotet litt i Helmeren min for å finne noe kjapt å kline på øynene fikk jeg ei lita åpenbaring… Rubenesque Paint Pot fra MAC! Den er riktignok ikke en pudderskygge, og derfor ikke aktuell til palettbruk, men fargen er veldig fin, ganske (i alle fall nok) lik Sand Pebble og i myyyye bedre kvalitet. En vinner!

I tillegg kom jeg til å tenke på Urban Decays dupe for MAC-pigmentet Melon, pigmentet X, og tok også denne med i swatchen. Det viste seg å ikke være så dumt, for denne er også VELDIG lik Rubenesque, men dessverre ikke i like god kvalitet.


Fra venstre: MAC Paint Pot «Rubenesque», gloEyeshadow «Sand Pebble» og «Urban Decay Pigment «X».

Jakten på en pudderdupe for Sand Pebble vil fortsette, om enn noe enda mer avslappet enn tidligere, men Rubenesque bør forberede seg på å bli mer brukt!

6 Responses to gloMinerals «Sand Pebble» vs MAC PP «Rubenesque» vs Urban Decay Pigment «X»

  1. Line S says:

    Så bra du fant en bra dupe.
    Rubenesque har jeg hatt lyst på lenge:)

  2. Nå så Sand Pebble mye mer gylden ut enn ved forrige swatch, og når jeg ser den er såpass lik Rubenesque vil jeg foreslå Expensive Pink som øyenskyggedupe 🙂 Den er i alle fall veldig lik Rubenesque!

  3. Caroline says:

    Det ser jo nesten ut som like farger, bare at lyset treffer de forskjellig! God swatch 😀 Rubenesque står herved på innkjøpslista 😉

Legg igjen en kommentar

