MUS Frozen Daiquiri vs NARS Orgasm

Hei dere! Etter å ha kjøpt min nye blush fra Make Up Store i dag fikk jeg plutselig et innfall av frykt for at den ville være for lik NARS Orgasm (som er fin, men ikke noen enorm favoritt hos meg) og ble nødt til å sammenligne fortfortforts! Heldigvis tok jeg feil; for her  er forskjellen stor. Blushen fra MUS har en mye finere konsistens, finere shimmer, en sterkere rosatone og bedre pigmentering enn blushen fra NARS, og har nok mye større favorittpotensiale akkurat for meg 🙂


Frozen Daiquri til venstre og Orgasm til høyre.

3 Responses to MUS Frozen Daiquiri vs NARS Orgasm

  1. Line S says:

    Fine begge to! Blushene fra MUS er bra synes jeg.

  2. Monica S says:

    De var virkelig ikke like i hele tatt, så fint for deg 😉 Synes begge har sin sjarm. Orgasm er faktisk ingen favoritt her heller, men jeg liker den likevel godt.

Legg igjen en kommentar

