Min første blush fra MUS: «Frozen Daiquiri»

Den ER så fin. SÅ vanvittig fin. Jeg kunne bare ikke motstå.

155,- på Make Up Store.

10 Responses to Min første blush fra MUS: «Frozen Daiquiri»

  1. Line S says:

    Liker!

  2. Monica S says:

    Sukk, så pen. Må ikke friste sånn. 😛

  3. MUS sine blusher er såå fine! farlig å lese slike innlegg på en søndag, men denne er skrevet opp på ønske-seg-til-jul listen allerede 😀

  4. Har den blushen der selv, syykt fin! 😀

  5. Quirky says:

    Betalte du bare 155,- for den? For, selv om dét er prisen som er oppgitt på nettsidene til MUS, koster blushene 170 på MUS her i Bergen.

    • Jeg er riiimelig sikker på at den kostet 155 kroner, ja? Nå betalte jeg mindre enn det da jeg handlet på 20% rabatt akkurat den dagen, men jeg mener at det sto 155,- på butikkhyllene.

Legg igjen en kommentar

