Jeg har aldri hatt cravings for LUSH – før nå

Jeg mener, HALLO!?? Jeg MÅ ha denne. JEG MÅ!!

I tillegg tipper jeg det blir en flaske Snow Fairy, som jeg riktignok er rimelig skeptisk til, og forhåpentligvis noe annet gøy.

Forslag, kanskje?

6 Responses to Jeg har aldri hatt cravings for LUSH – før nå

  1. Line S says:

    Jeg har ingen Lushtips, men følger spent med på hva du kjøper og synes om produktene.
    Skal du handle fra den engelske siden?

    • Jeg tror det, ja! De har riktignok ikke fått inn Gløgg enda så jeg avventer litt, men jeg har fått fortalt at prisforskjellene er såpass store at det er dumt å kjøpe Lush i Norge 🙂

      Foreløpig tror jeg kanskje at det blir en Big Shampoo sammen med gløggen, den har jeg brukt før og likt ganske godt!

  2. Amina says:

    Snow fairy lukter julebrus og har glitter i seg… you either love it or hate it, men jeg er ingen stor fan. Ellers virker Gløgg spennende, og du finner garantert noe mer å bruke pengene på 🙂

  3. Hva synes du generelt om Lush?
    Jeg har prøvd en del produkter derfra, men jeg synes liksom ikke de når helt opp. Har vært fornøyd med et par av dem, mens andre igjen synes jeg er direkte håpløse;-)

    • Vel.. Jeg tror ikke jeg har prøvd annet enn Big Shampoo, som jeg er godt fornøyd med, men generelt har jeg aldri vært spesielt interessert i Lush. Jeg synes ting lukter altfor mye og såper i fast form har i grunn aldri interessert meg…. Er spent på Gløgg, da 🙂

Legg igjen en kommentar

