PIP: Diverse fra Iherb

Jeg vet egentlig ikke hvor interessant denne pakken er for dere, men jeg tenkte bare å vise dere sånn kjapt likevel!

På bildet over ser dere helt til venstre diverse gratisprøver av sjampo, balsam og rare drikkegreier, og nederst et utvalg sjokolade. I midten og mot høyre har vi castor oil/ricinusolje, bringebærsjampo, fuktighetsgivende proteinbalsam og en boks med chlorella.

Castor oil har jeg tenkt å bruke på bryn og øyevipper for å se om det har noen effekt på hårvekst, og sjampoen og balsamen skal brukes akkurat som vanlig. Chlorellaen vet jeg egentlig ikke helt hva skal gjøre, men jeg har lest om flere som har hatt god effekt på både mage, hud, hår og negler.

Alt er selvsagt kjøpt på fantastiske Iherb!

2 Responses to PIP: Diverse fra Iherb

  1. Line S says:

    Elsker Iherb!
    Spent på om Castor oil har noe å si for hårvekst!
    Jeg bruker båder Chlorella og Spirulina og diverse andre grønne greier og er fornøyd med det.

  2. Monica S says:

    Jeg har faktisk aldri handlet fra iherb jeg, skam meg? Hehe, det blir nok etterhvert kjenner jeg meg selv rett. Har du smakt på peppermyntesjokoladen? Den fristet litt altså 😉

Legg igjen en kommentar

