gloEye Shadow «Sand Pebble»

Endelig! Det tok bare tre år, og nå er den min. Jeg forelsket meg nemlig i denne på en hudpleiesalong for noen år siden; jeg falt pladask for fargen men kom aldri så langt at jeg tok med råd til den. Etter at jeg ble mer interessert i sminke generelt forsvant interessen litt da jeg ble sittende med et inntrykk av at Glo-skygger ikke var spesielt gode, men da jeg kjøpte meg gavekort på Strawberrynet for et par uker siden klarte jeg ikke å la være. Jeg angrer ikke.

Greit nok, den er ikke av fantastisk kvalitet. Den er litt kornete, og striper fort uten primer. Likevel er det noe med fargen som er så utrolig tiltalende, og mine blå øyne er stor fan.

Jeg kan ikke anbefale gloEye Shadow på generelt grunnlag da kvaliteten ikke er «all that», men om du finner en farge du forelsker deg i; Alt fungerer med primer!

Fin ♥

13 Responses to gloEye Shadow «Sand Pebble»

  1. Line S says:

    Fin farge, men enig at den ser litt kornete ut.
    Noen ting må man bare ha uansett..

  2. Sv: Det har du helt rett i 😀

    Syns den skyggen så nydelig ut! Gjør ikke meg noe om kvaliteten ikke er den beste, for som du sier: alt fungerer med primer! 😉 Viser bare hvor ærlig du er i produktomtalene dine. Tipper det er mange som setter pris på det!

  3. Monica S says:

    Kjenner meg igjen i det å drømme om noe. Primer kan hjelpe mye på dårlige skygger, men uansett dumt at en skygge som i utgangspunktet er svindyr ikke har ypperlig kvalitet. Fargen var nydelig! 🙂 Den minner meg bittelitt om All That Glitters fra MAC, kanskje bittelitt mer «gullaktig».

  4. Ida says:

    Hvilket merke synes du har de beste øyeskyggene? 🙂

    • Vel, jeg er veldig fonrøyd med mange av Inglot-ene mine, men siden de er kronglete og få tak i og til tider drysser fælt taper de kampen mot MAC og Urban Decay. Stars Makeup Haven har også en del bra 🙂

  5. Line S says:

    Kanskje Ricepaper eller Samoa Silk ligner litt??

    • Ricepaper er ikke spesielt lik, dessverre, men Heidi foreslo All That Glitters så jeg skal kikke litt på den når jeg våger meg inn på MAC neste gang 🙂

      • Ricepaper er alt for lys og gul, og Samoa Silk er matt, og mye mer orange, så de ligner ikke. All That Glitters er nok best 🙂 (Men Ricepaper og Samoa Silk er veldig fine de også 😀 :D)

  6. Tilbaketråkk: gloMinerals “Sand Pebble” vs MAC PP “Rubenesque” vs Urban Decay Pigment “X” « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

