Favorittprodukter: September

Too Faced Chocolate Soleil PLUSS Maybelline MNY Blush #501
Min nye favorittkombo! Gir en veldig fin farge og glød, og jeg ser rett og slett mye mer levende ut. Hurra!

MAC e/s Charcoal Brown
Jeg kjøpte denne med tanke på bryn i august, og har brukt den hver dag siden. Den er helt super til hverdagsbryn og veldig fin til lett skygge i creasen.

Bobbi Brown Corrector «Light Bisque»
Den er ikke perfekt, men leder foreløpig som den beste for meg. Den skjuler mine mørke ringer godt, og har anstendig holdbarhet hvis satt godt med et pudder. Perfekt farge!

Tweezerman Slant Tweezer
Jeg må innrømme at jeg var fryktelig skeptisk, det er jo grenser for hvor spennende en pinsett kan være – det ER jo en pinsett, men denne er den absolutt beste jeg har prøvd. Noen gang. Den er kvass, har et utrolig godt grep om hårene og er generelt veldig god å bruke. Anbefales virkelig!

Har vi noen like favoritter?
Ha en fin søndag, jenter!

10 Responses to Favorittprodukter: September

  1. Marie says:

    Jeg har så lyst til å prøve Chocolate Soleil! Mine favoritter denne mnd. har vel vært MAC Kid e/s, Blacktrack Fluidline og Chanel 34 La Raffinée Rouge Allure Velvet 🙂

  2. Manjana says:

    Min beste pinsett fant jeg i en kurv på et marked i Istanbul – den kosta 1 lira (ca. 4 kr.) og var helt fantastisk. Men da den plutselig forsvant i en flytteprosess, måtte jeg skaffe meg en ny – og det blei en Beter-pinsett fra Vita til 100 kr. Den er også utrolig god, men gleden var stor i vår da Istanbul-pinsetten på mystisk vis dukka fram etter to års fravær.

  3. Marlene says:

    Herregud så fort tida går, syns nettopp august favorittene ble postet! Like overrasket hver måned 😛 Føler virkelig det er på tide at jeg kjøper meg TF chocolate Soleil, har egentlig ingen ordentlige bronzere.

    • Jeg veeet! Skumle greier…. Og ja, jeg anbefaler det virkelig. Det tok litt tid før jeg begynte å bruke det men nå som jeg endelig har blitt kjent med det har vi blitt gode venner 🙂

  4. Jade says:

    Jeg hater no-name-pinsetter. Typisk når jeg har funnet noen bra, så vet jeg ikke hvor jeg skal kjøpe ny! Heldigvis falt jeg for fristelsen å kjøpe en mini-tweezerman. Kjempegod! Får raske sammen noen septemberfavoritter jeg også snart. Blir nok litt MAC der, ja 😀

  5. Tilbaketråkk: Green & Blue Smokey Eye!! ~ Requested!!

  6. Monica S says:

    Fine favoritter. 😉 Har veldig lyst på en tweezerman jeg også!

  7. Line S says:

    Fine favoritter!
    Elsker den pinsetten jeg også 🙂

Legg igjen en kommentar

