Grønn leppestift?

20110930-060922.jpg

Neida, SÅ tøff er jeg ikke. Leppestift som er grønn i tuben men rød på leppene derimot, det kan jeg like.

Barry M Touch of Magic Lip Paint, 125 ,- hos Stars and Bangs i Trondheim. Finnes også billigere på Ebay!

10 Responses to Grønn leppestift?

  1. Dina says:

    Har den jeg ogå, men den blir fryktelig rosa på meg, så er nok ikke den som blir mest brukt hos meg…

  2. Kjøpte noe lignende når eg bestilte fra cherryculture sist. Morsomme greier! Husker eg hadde en slik når eg var liten også :p

  3. Marie says:

    Ååå, gøøøy! Kan vi se den på!? (Det her er nesten sånn som jeg ikke tror før jeg får se det :p) 😀

  4. Ida says:

    Ååå spennende!! Tøft! Får du kun kjøpt den der?

  5. Ida says:

    Hvor er Stars and bangs? Ikke her i hvertfall 😦

Legg igjen en kommentar

