Hei dere!

Jeg har nå trukket gavekortvinnerne, og de som får tilsendt hvert sitt på mail er som følger…

Ida, Marlene og Monica!

Husk bare at dere må bruke gavekortene innen 19. oktober, ellers går de ut!
Håper dere finner dere noe fint 🙂

(Ellers vil jeg bare beklage litt laber blogging fremover, men noen ganger kommer rett og slett livet i veien.)

7 Responses to Hei dere!

  1. Marlene says:

    Takk takk 🙂 Det tok ikke lang tid å bruke opp det gavekortet, da er MAC eyeshadows i Print og Bronze på vei hjem i postkassa. Har lenge irritert meg over at jeg ikke har en fin grå øyenskygge, så da prøver jeg meg på Print og håper på det beste 😀

  2. Monica S says:

    Hurra!!! 🙂 Jeg har lett etter mailen nå, men jeg fant den ikke? Jeg kommer nok garantert til å finne noe herlig 😉

    Kjenner til det med livet. Men jeg tenker at livet bør jo prioriteres foran en blogg. 😉

  3. Monica S says:

    Det er utrolig dårlig gjort :O Men nå har jeg nettopp bestilt meg noe snadder. 😉 Ble en Pixi blush og en Stila Smudge Pot 😉

Legg igjen en kommentar

