Fordi-jeg-tar-frihelg-giveaway!

God morgen!

Siden jeg er en så fantastisk blogger, og også ganske begeistret for dere, får jeg meg ikke helt til å bare forsvinne fra bloggen uten å si fra. Derfor: I dag tar jeg toget hjem og blir borte til neste uke! Macen blir værende her i trønderhovedstaden, og sminkeblogging lagt helt vekk mens jeg er hjemme og skravler og koser og besøker og ler.

MEN; Jeg har tre gavekort jeg vil kvitte meg med.

De er alle pålydende 110 kroner hver og er fra Strawberrynet. Interessert?

For å være med må du enten fortelle meg noe fantastisk gøy eller «spre ordet» om bloggen litt. Om det er i et innlegg eller på FaceBook er ikke så nøye, bare send meg en kommentar med link. Vinnerene trekkes mandag eller tirsdag.

Ha ei fantastisk helg, dere vakre jenter! ♥

6 Responses to Fordi-jeg-tar-frihelg-giveaway!

  1. Astrid H says:

    Jeg har ikke mange sminke interesserte venner på facebook, så jeg sendte en mail og viste bloggen din til 5 venninner 😉

  2. Marlene says:

    Siden jeg ikke har blogg prøver jeg meg isteden på en fantastisk oneliner:
    Hvorfor har ikke isbiten armer og ben?
    – Fordi den er vannskapt

    hahaha 😀

  3. Ida says:

    Så kjekt! Fin konkurranse, Har veldig lyst på gavekort! Har veldig lyst på en øyeskygge der inne jeg alltid har ønsket meg 🙂
    Jeg har skrevet om bloggen din her: http://flowii.blogg.no/1316341010_ilovecosmeticswordpre.html
    Anbefaler bloggen din til venner når de vil finne flere blogger å lese. 🙂

  4. Monica S says:

    Jeg kommer med en liten vits jeg. Som jeg synes er kjempegøy, selv om den er tørr som f… 😛

    Hvorfor har svensken et tomt glass og et glass med vann på nattbordet?

    – Noen ganger er han tørst, noen ganger ikke.

    hihi 😉

  5. Amina says:

    Jeg valgte å dele linken til bloggen på Facebook, håper det er greit 🙂 Har dessverre ingen link å vise til (pga. personvern), men kan alltids dele et print screen-bilde om det er ønskelig!

Legg igjen en kommentar

