Shopping-tips: Dagens Groupon-deal!

Hei, jenter!

I morges oppdaget jeg en utmerket deal på Groupon (denne er en vervelink – «ren» link fins HER);
Betal 49,- for et Strawberrynet-gavekort på 110,-.


Bildet inneholder også vervelink ut dagen, for «ren» link se parentesen over bildet.

Virkelig en deal i min smak, og i tillegg til de tre jeg kjøpte til meg selv kjøpte jeg tre for å gi bort her på bloggen i sammenheng med at jeg reiser bort til helgen. Innlegg om det kommer forresten i løpet av dagen.

Dette er mitt første kjøp på Groupon, men jeg har lest mye positivt om det og velger derfor å gi det en sjans. Noen med erfaring?

…og dere; Husk KickBack (denne er vervelink – «ren» link fins HER)!!

8 Responses to Shopping-tips: Dagens Groupon-deal!

  1. Inger Marie says:

    Hvor lang tid tok det før du fikk kode? Har kjøpt og betalt gavekort, men ikke fått noen kode…

  2. Eg handlet et gavekort på et 50×50 stort bilde trykket på aluminium… veldig fornøyd 😉

  3. God deal! Måtte kjøpe meg ett gavekort jeg også (og jeg brukte linken din siden det var du som tipset 🙂 ) Må bare huske å sjekke når man kan bruke det!

  4. Ida says:

    Har du fått koden?

Legg igjen en kommentar

