Topp 5: Lyse øyenskygger

Hei dere!

Jeg beklager lite blogging i det siste, men av og til må bare andre ting prioriteres. Litt vemodig poster jeg nå den siste ferdiglagde kladden min, og håper for guds skyld på å få lagd til flere i kveld…

Vi skrives!

I tilfeldig rekkefølge:

♥ Inglot «351M»
♥ MAC «Naked Lunch»
♥ Urban Decay «Sin»
♥ Stars Makeup Haven «Creme D’ Nude»
♥ Inglot «318M»

Superfavoritter må være…. Sin! Og Naked Lunch!

6 Responses to Topp 5: Lyse øyenskygger

  1. Line S says:

    Bra du lever litt ved siden av bloggen. Det er jo stort sett viktigere 🙂
    Fine skygger! Jeg er veldig glad i Brule, Orb og Vanilla fra Mac og Virgin fra UD

    Øyenskygger og blush…får aldri nok.

  2. Anne says:

    Creme d Nude og sin er nydelige! Fikk lyst på Naked Lunch nå også kjenner jeg 😛 😉

  3. Åja, Sin er fantastisk! ❤ En av mine lyse øyenskyggefavoritter også, helt klart! 🙂

  4. Renate says:

    Naked Lunch ❤

  5. Monica S says:

    Så mange fine! Sin er en av mine mest brukte øyenskygger 😉

Legg igjen en kommentar

