Topp 3: Kajaler

I tilfeldig rekkefølge:

♥ IsaDora Inliner Kajal «Blondie»
♥ Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil DUO «Whiskey + Zero»
♥ Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil «Honey»


Fargene ble en tanke rare her, gitt… Dårlig med dagslys om nettene her i Trøndelag!

Jeg vet at «Zero» og «Whiskey» egentlig er to ulike linere, men siden mine eksemplarer enda er i samme blyant går det for én, tenk! Og ja, jeg elsker den. Så høyt at jeg swatchet så forsiktig jeg bare kunne for å ikke bruke for mye av den.

Disse er herlig kremete, fantastisk pigmenterte og veldig holdbare. De er rett og slett helt supre, og selv om det høres utrolig ut er faktisk fantastiske «Honey» ENDA bedre. Den glir på som… som… smeltet smør (!) og skinner virkelig som gull! Den er riktignok ikke av de mest brukte med tanke på at den er… vel, gullfarget, men produktet er altså HELT fantastisk.

Når det gjelder kajalen fra IsaDora er det den perfekte hudfarge til bruk på våtkant og indre øyekrok, og selv om jeg ikke griper etter den daglig er jeg veldig glad i den.

14 Responses to Topp 3: Kajaler

  1. Marie says:

    Elsket den gullfargede, åh, den skulle jeg gjerne hatt!

  2. Hanne says:

    Du burde prøve NYX Slide on Pencils, de er veldig sammenlignbare med Urban Decay sine pencils 🙂 Og til halve prisen så er det vel ikke så vanskelig å rettferdiggjøre det heller 😀

  3. Lone says:

    hei, lurte på om du viste om en nettside der man kan bestille fra sminkemerket inglot til norge? 🙂

  4. Ida Carina says:

    Ack, jeg har hatt så lyst på Whiskey og Zero i evigheter… nå er jeg nok nødt til å ta med Honey også når jeg skal bestille de. 😐

    Btw, hvor lenge holder Isadora-kajalen på våtkanten? Fargen på den så virkelig ikke dum ut… 🙂

  5. Den «Honey» lineren så helt fantastisk ut 😀 Åh.. VIL HA! 😀

  6. Monica S says:

    Honey så veldig pigmentert ut, og ikke minst nydelig 😉

  7. Line S says:

    Fine farger!

  8. Honey skulle eg gjerne hatt! Den var nydelig ❤

Legg igjen en kommentar

