MAC Me Over – fordi jeg måtte!

Det ble ikke så mye som jeg hadde fryktet i dag, da verken Stunner Blush eller Social Lights Lipglass ikke var så fin som jeg så for  meg, og Offshoot mer ordinær enn jeg trodde. Kom likevel hjem godt fornøyd med leppestiften Oh, Oh, Oh som jeg har drømt om så lenge, og to utgaver av LE-kosten 226. Internett sier at den er helt fantastisk, og da jeg så prisen ble jeg såpass positivt overrasker at jeg like gjerne kjøpte to – den er jo tross alt ikke mulig å få tak i til vanlig!

Betalte forøvrig 180,- for leppestiften og 225,- per kost.

Har det blitt noe MAC på deg i det siste? 🙂

23 Responses to MAC Me Over – fordi jeg måtte!

  1. Jeg skal til oslo og kjøpe oh oh oh, prince noir, smoked purple og outre i dag 😀

  2. Anne says:

    Det ble 2 leppestifter: Rebel og Peachstock og en fluidline Midnight Blues + en lip pencil fra styledriven kolleksjonen… men lurer litt på mythical og carbonized i tillegg…

  3. Ida says:

    Lol, synes du 225 kr er billig for en øyeskyggekost?!

    • Neida, det er jo absolutt ikke lite, men jeg må innrømme at jeg hadde forventet en høyere pris. MAC sies å være veldig gode, og ikke minst holdbare koster, og om det er tilfelle betaler jeg gjerne litt for koster som varer – det blir fort billigere i lengden.

  4. Marlene says:

    Fikk 2 blusher fra MAC i posten i dag, Dame og Desert rose 🙂 Er så langt fonøyd, spesielt siden jeg bestilte de på søndag 🙂 Gleder meg veldig til å se swatch av Oh oh oh!

  5. Signe says:

    Det har blitt lite fra MAC i det siste, ja. Er litt tungvindt når jeg ikke bor i en by som har MAC 😦

  6. Monica S says:

    Heldiggris!! Er nesten så jeg trygler å ber om å få kjøpe av deg den ene kosten!!! 😛 Hehe

  7. Shamini says:

    Du var en av de fæle slaskene som sørget for at jeg ikke fikk en 226 kost ja? Tenkte jeg det ikke. 😉 Var innom idag for å kjøpe min, men det var tomt – og istedet ble det «Stunner» blush og «Dark Envy» fluidline. 🙂 Kos deg med godsakene dine!

    • Wops….. Når var du der? Jeg dro dit ti i den tro at de åpnet da, og ble rettere panikkslagen da jeg så at de åpnet ni. Heldigvis (og dessverre…?) er det ikke like mange kosmetikknerder i Trondheim som andre steder, ser det ut til, så omtrent alt var urørt!

      • Shamini says:

        Jeg hadde planer om å være der 10:00 selv, men formen sviktet meg.. så jeg var ikke der før rundt 15:00. Med hodepine fra helvete. Hva gjør man ikke for shoppingen? Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde trodd at det ville være utsolgt. Ikke her, på lanseringsdato, men så feil tok jeg. Jaja! Det ble da to nye ting likevel. 😉

      • Æsj, så kjipt! Nei, jeg hadde egentlig ikke forventet det jeg heller, jeg har ikke fått inntrykk av at trøndere har oppdaget MAC helt ordentlig enda.

        Hvordan synes du betjeningen er, forresten? De jeg har møtt har alle vært søte og hyggelige, men jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket i forrige uke da jeg var innom for å høre hvordan det var med forhåndsbestilling og det ikke virket som at noen hadde noen som helst oversikt over hvilken kolleksjon eller produkter som skulle lanseres.

        Jeg mener, JEG er som regel rimelig oppdatert på MACs kolleksjoner god tid i forveien, burde ikke de ansatte være det ei lita uke før de kommer?

  8. Line S says:

    Ble litt på meg i dag også..
    Kjøpte Oh oh oh, Rebel og Offshoot leppestifter, Carbonized og Mythical øyenskygger og Stunner blush. Veldig fornøyd!
    Hadde lyst på 226 og Dark diversion fluidline, men det var utsolgt på Glasmagasinet.
    Ja ja, det blir vel alltids en repromote 🙂

  9. Shamini says:

    Hva jeg syns om betjeningen? Vel, som de sier er de aller fleste veldig søte og hyggelige, men det har slått meg at mange av dem er fullstendig clueless. Jeg mener, når jeg kommer inn der og vet mer enn dem, så blir jeg litt sånn.. bleh. Tar de imot forhåndsbestillinger nå? Når jeg spurte fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig, og at det var først til mølla prinsippet som gjaldt. For meg gjør det at jeg ikke går inn dit og impulshandler, jeg er innom kun om jeg skal ha noe spesielt.

    • Jeg sitter med akkurat samme inntrykket, dessverre. Og nei, de gjør ikke det, men jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe rett etter åpningstid for å få dem til å holde av om jeg ville, visstnok.

  10. Monica S says:

    Jeg venter på min 226 i posten nå jeg. Hurra! 🙂

  11. Renate says:

    Du må legge ut bilde av Oh,Oh,Oh! 🙂 Jeg kjøpte Stunner, Secret Lover og Carbonized, og har i ettertid også kjøpt Avenue fluidline.

    Dumme MAC som har forandret 226 :/

Legg igjen en kommentar

