PIP: Bobbi Brown Corrector, Tweezerman og «Pretty sminkesett»

Jeg elsker pakker i posten, og spesielt på crappy dager som denne. Hurra for netthandel!

Dagens helt var Strawberrynet, som på tross av momskrav hos Posten gjorde dagen min flere hakk bedre. Den inneholdt ikke mye, men siden den ene tingen blir hyllet over hele verden og den andre akkurat gjorde et killer førsteinntrykk later jeg til å bli VELDIG fornøyd.

Tweezerman Slant Tweezer og Bobbi Brown Corrector «Light Bisque»


«GRATIS Pretty sminkesett»
(gratisgave med bestillingen)


Jeg får egentlig litt vondt av å se på det, samtidig som jeg ikke klarer å la være å smile…

Fnis 😀

 

12 Responses to PIP: Bobbi Brown Corrector, Tweezerman og «Pretty sminkesett»

  1. Pakker i posten er kjempegøy! 😀

  2. Manjana says:

    Hmm, sjøl om jeg har handla minst 20 ganger på Strawberrynet, har jeg aldri fått gave – skuffa! Men nå trenger jeg vel kanskje egentlig ikke et Pretty sminkesett heller… Kvaliteten er kanskje ikke helt på topp, eller?

    • Trikset er å handle hos dem sjeldent, for da lokker de med rabatter og gaver for å få deg tilbake 😉
      (Men nei, du gjør nok ikke det. Jeg skal selvsagt gi det en sjans, og mistenker at om jeg gidder å lide meg gjennom dryssing ved påføring kan jeg få god bruk for en lilla skygge bl.a. Den ene blushen jeg såvidt swatchet så veldig fin ut, og kan godt bli brukt om den ikke forsvinner ekstremt fort, men TRENGER settet, gjør du absolutt ikke ;))

  3. Renate says:

    Så mye gøy du får for tiden da 😀 Heldiggris! Hihi, så søtt det gratissettet var 😉

    • Jepp, etter at postkassen begynte å virke igjen har den behandlet meg bra 😉 Er ikke spesielt mye spennende jeg venter på lengre da, bare et lass med lip balm og ny dusjsåpe… Men likevel, pakker er pakker!

  4. Jade says:

    Oooooo…. Litt av noen «koster» som fulgte med sminkedingsen 😀

  5. Line S says:

    lekkert!
    Gleder meg til å lese om concealeren og å se hvor pretty du blir med den rosa glitrende blushen! hehe

  6. Line S says:

    Du trenger jo forresten ikke tenke på å kjøpe UD anniversary palett. Her har du jo både farger og nøytrale i en eneste palett!

Legg igjen en kommentar

