En kjapp påminnelse ang. tørrsjampo!

… ikke bruk det for ofte!! Jeg har nemlig helt glemt å nevne det i mine hyllester til produktet, men jeg håper at dere likevel var klare over det. Tørrsjampo virker nemlig veldig ofte uttørkende på hodebunnen, og etter heftig tørrsjampobruk (og -testing) de siste ukene…. Au 😦

Heldigvis kom jeg på i går at jeg kunne gi John Masters Organics Deep Follicle Spray Treatment (jepp, den som Hilde Christina skryter sånn av, jeg er lett å overbevise) en ny sjans – for jeg har nemlig ikke likt den tidligere.

Nå derimot…… En reddende engel!

Derfor, kjære dere, vær snille med hodebunnene deres og spar litt på tørrsjampoen!

Ha en fin dag, jenter, nå skal jeg hive i meg litt mat og store doser rettskildelære!

One Response to En kjapp påminnelse ang. tørrsjampo!

  1. Renate says:

    Uh, høres ikke noe godt ut! Takk for tipset 😉

Legg igjen en kommentar

