Favorittprodukter: August

Jeg sier denne her, jeg. August har nemlig vært preget av jobb, flytting, avskjeder, skolestart, stress og mye gøy – og jeg har rett og slett ikke ofret favorittprodukter en tanke. Og det er lov av og til.

7 Responses to Favorittprodukter: August

  1. NML says:

    Haha, blir det mye is når du bor alene eller? Jeg og gubben knerta en boks forrige fredag, men jeg tenker på den enda.. Sukk..

  2. Line S says:

    He he, bra det er sånne favoritter også, ikke bare sminke:-)

  3. Anne says:

    Jeg har ikke smakt denne enda, men den ser god ut! 😉

Legg igjen en kommentar

