PIP: NYX, Milani og Jordana – med swatches!


Bakerste rad fra venstre: Beautyblender Duo Kit
Midterste rad fra venstre: NYX HD Studio Foundation «01 Nude», NYX Rouge Cream Blush, Bubble Gum Chapstick (gratis gave), Jordana Lipstick «Natural», Jordana Matte Lipstick «Tangerine Tango», Jordana Easyshine «Berry Colada», NYX BLL «Off The Beaten Path», NYX Soft Matte Lip Cream «Antwerp» og Jordana Lipgloss «Smoothie»
Foran: Milani Liquif’Eye Eye Liner Pencil «Brown»


Fra venstre: Jordana Lipstick «Natural», Jordana Matte Lipstick «Tangerine Tango», Jordana Easyshine «Berry Colada», NYX BLL «Off The Beaten Path», NYX Soft Matte Lip Cream «Antwerp» og Jordana Lipgloss «Smoothie»

 

16 Responses to PIP: NYX, Milani og Jordana – med swatches!

  1. Jade says:

    Det var kjapt, hvis det var denne pakken du hentet i dag 🙂

  2. Mye fint her 😀 Tangeringe tango så veldig fin ut! Bare synd at eg bruker så lite leppestift, ellers skulle eg kjøpt den. Men HD foundationen, er ikke den litt lys til deg? Eg har selv nr 02 soft beige, og hadde aldri trodd at du var lysere i huden enn meg 🙂

    • Den er det! For å være ærlig kjøpte jeg den kun pga navnet og at den hørtes fresh ut, for den ble dessverre ikke noe fin til mine hudtoner, men fargen er knall!

      Og vet du, jeg er veldig bleik altså. Ante ikke om den ville matche, men jeg testet den i dag og synes egentlig at fargen så grei ut!

  3. Line S says:

    Liker Nyx blushen og 168 off the beaten path.
    Kos deg med ny sminke:)

  4. Anne says:

    mye fint! 🙂 Rask levering fra Cherry Culture! kanskje pakken min kommer snart ogsaa da! 🙂

  5. Marlene says:

    Er spent på NYX foundationen, håper det kommer en liten oppdatering senere når du har testet den 😀 Liker NYX cream blushene, har de i natural og i golden 🙂

  6. Marie says:

    Gleder meg til å høre om beautyblenderen! Swatches av pigmentene får komme i morgen – kameraet er utladet (typisk..)!

  7. Karina says:

    Den dråpesvampen, ble du fornøyd med den? Husker jeg ikke feil, hadde du en fra før? 🙂

    • Hadde en billigversjon fra Ebay ja, og likte den relativt godt – og ble derfor veldig nysgjerrig på den «ordentlige». Den er litt annerledes i konsistensen så jeg er spent på om jeg merker noe forskjell, skal holde deg oppdatert 🙂

  8. Renate says:

    Så fine ting du har kjøpt 🙂 Antwerp så fantastisk ut!

Legg igjen en kommentar

