La klokka bli tre…

20110905-124538.jpg

Postkassen virker igjen!!

10 Responses to La klokka bli tre…

  1. Line S says:

    Juhu!
    Spennende med pakke:) Jeg er på jobb i Kristiansand, men vet at det ligger et par hentelapper og venter på meg hjemme!

  2. Marie says:

    Gleder meg til å se hva som er inni 😀
    Sv: Swatches kommer i kveld, oppdaterer Pigment-innlegget, så følg med 🙂 Jeg synes ikke pigmenter er SÅ stress, de er fantastisk fine og gir veldig god payoff, så jeg får leve med at det noen ganger blir litt søl, når resultatet blir veldig bra 🙂

    • Det skal jeg! Og ja, jeg vet jo at veldig mange er glade i dem, så på en måte er jeg litt redd for å bli hekta, jeg har nok probemer med å få tak i alt av pressede skygger jeg ønsker meg 😉

  3. Ååh, pakker er alltid morsomt å få! Gleder meg som et lite barn selv til negletingene jeg bestilte kommer 😀

  4. Jade says:

    Yey! Tror jeg må sende inn min til reparasjon. Den er skremmende tom for tiden. Kun valgbrosjyrer :p Venter i lengsel på GHD-rettetangen min 🙂

Legg igjen en kommentar

