Jeg bare MÅ: MAC Me Over l/s Oh, Oh, Oh

Nå som jeg har flyttet til en by som har MAC kan jeg endelig tillate meg å sikle over nye kolleksjoner uten å måtte ty til svindyre Ebay-selgere. Neste torsdag skal jeg nemlig være freaky nok til å være på MAC akkurat i det de åpner, kun med et (okeida, kanskje to eller tre..) mål for øyet: leppestiften Oh, Oh, Oh. Den ER så fin. Den er så fin at det gjør vondt, faktisk. Den ser helt vanvittig fæl ut i stiften men blir vanvittig fin på leppene (til Temptalia, i alle fall.)

I tillegg lengter jeg litt etter børste 226, Lipglassen Social Lights og blushen Stunner. Og leppestiften Offshoot… Dette kan bli dyrt, kjenner jeg. Men planen er å være flink!

Secret Lover, Peachstock, Offshoot (kaaaanskje….), Oh Oh Oh (JAA!!!)

Curvaceous, Illicit, Plum Fun, Social Light (enda på vent – men så fiiiin!)

Stunner Blush (Veldig, veldig fin, men fin nok? Aner ikke!).

226 Brush (Vil denne bli min aller første børste fra MAC? Jeg undrer…)

Åh, som jeg gleder meg!

Hva synes du om kolleksjonen? Noe som fanget din oppmerksomhet?

(Pssssst, dere, jeg trenger svar på det livsviktige spørsmålet i mitt forrige innlegg!)

11 Responses to Jeg bare MÅ: MAC Me Over l/s Oh, Oh, Oh

  1. Anne says:

    blir MAC på meg også torsdags morgen! gleder meg masse! 😀

  2. Skolenerden Victoria planlegger å ta seg en dag fri, KUN for å stå utenfor dørene når de åpner. Om jeg ikkke får tak i det jeg ønsker meg dør jeg litt..

  3. Jade says:

    226!!!!!!!!!!!!! :O

  4. Karina says:

    Du er gal.. Men må innrømme at med all skryt du gir disse produktene er det mulig jeg stikker innom MAC om jeg ser det i Oslo i morgen, er det virkelig verdt pengene? 🙂

    • Tjaaa, det spørs litt. Jeg har enda ikke prøvd så veldig mye fra MAC, annet enn øyenskyggene (som er helt fantastiske, men jeg har så mange andre gode som er billigere), men de har veldig mye fint i både nøytrale og crazy farger. Av og til hender det derimot at det dukker opp produkter som bare roper navnet mitt, sånn som nå, og da må jeg jo :p

      Er det noe spesielt du kunne tenkt deg, forresten? Det er veldig lett å bli overveldet på MAC og ende opp med ingenting om man ikke er forberedt :p

      • Karina says:

        Nei, egentlig ikke. Men tenker jeg må prøve en skygge da i alle fall :-))) Ooog kanskje en mild leppestift. Hmm..

      • JA! Se på Woodwinked for eksempel, jeg har den ikke selv men har fått den anbefalt utallige ganger, den skal være veldig fin til det meste, og også nydelig alene 🙂 I tillegg kan du se på Satin Taupe som er en av MACs aller fineste skygger, og et absolutt must! Ikke bli skremt av at den ser mørk ut, den er ufattelig fin til det meste og veldig fin også alene 🙂 Perfekt til det meste, egentlig!

      • Vent, jeg lyver, selv om Woodwinked skal være fantastisk er det All That Glitters som får enda mer skryt!

  5. Monica S says:

    Jeg har både Woodwinked og All That Glitters, og jeg ville ikke vært foruten noen av dem. 😉

    Men jeg skulle gjerne hatt diverse fra kolleksjonen jeg, men pengeboka er ikke enig. Blæ 😛

Legg igjen en kommentar

