To bob or not to bob

Tør jeg?

24 Responses to To bob or not to bob

  1. Maria says:

    Ja, det gjør du! 🙂

  2. Marie says:

    Yes, to bob!!

  3. marlene says:

    JA 😀 Håret vokser ut igjen. Dessuten passer det bra med en ny sveis som matcher ditt nye studentliv!

  4. Tilbaketråkk: Jeg bare MÅ: MAC Me Over l/s Oh, Oh, Oh « I LOVE COSMETICS

  5. NML says:

    JA! Go for it!

  6. Ida says:

    Alle de bildene du viser er jo ikke en bob. Bob er mye kortere. Minner om Victoria Beckham sitt gamle hår.

    • Tjaa, er det ikke dette som kalles en lang bob da? Er i alle fall det jeg har forstått menes med en lang bob, for selv om det ikke er en dramatisk kort bob ER det jo fortsatt en bob fasongmessig.

  7. Nora says:

    Lang bob kan jo alle klare 😀 Go for it!!!

  8. Karina says:

    GJØR DET! Har vurdert å gjøre det selv faktisk, men er så redd for at jeg kommer til å angre… :p haha.. Men det vokser jo faktisk ut igjen da.. hmm

  9. Karina says:

    Hahaha, ja liksom! Kanskje vi skulle gjort det sammen, da kan vi gråte sammen om det ikke blir bra.. blir verre om den ene blir super-fornøyd da..

    • Det er faren, ja… Og for å være ærlig vil jeg tippe at du kler det meste (du har liksom et ansikt til alt!) så om noen skulle bli misfornøyde har jeg en mistanke om hvem det skulle vært :p

  10. Hege says:

    Jeg tror du hadde kledd det, Tone 🙂 Prøv det! 😀 Den trenger jo ikke å være superkort heller, greit å ha muligheten til å sette det opp noen dager også.

  11. Monica S says:

    Tror du kunne kledd det 😉 Samtidig er jeg sjalu på det lange fine håret ditt. Du kan sende det til meg da kanskje? 😛

  12. Quirky says:

    Selvfølgelig tør du! Bob er superchic!

  13. Line S says:

    Bob er fint og hår vokser heldigvis ut igjen hvis man ikke blir fornøyd. Jeg er sikker på at du tør og at du kler en bob.
    Med det sagt, så må jeg også nevne at jeg elsker langt hår… Du har spesielt fint hår også, ser det ut som på bilder:)

    • Det gjør jo det ja, heldigvis. Og nå har jeg jo fått så masse positiv feedback at jeg nesten ikke kan la være, men samtidig er jeg så redd for at jeg faktisk ikke kommer til å kle det.. Nei, jeg må fundere enda litt til, altså!

      (Og takk, jeg er selv veldig fornøyd med det lange håret mitt, det er både sunt og fint og sist tok det meg 4 år å få tilbake lengden – jeg tror det er der mye av skrekken ligger.)

  14. Mari says:

    synes du kan gå for denne lange boben:) du kommer ikke til å angre, er bare deilig me lutftigere og kortere frisyre:)

    selv gikk jeg fra langt hår til en kort bob ( kortest bak og lengst framme). denne må klippes hele tiden så jeg angra litt, men synes d er veldig gøy å ha en frisyre nesten ingen andre har. de fleste har jo langt hår.

Legg igjen en kommentar

