PIP: To tørrsjampoer fra Batiste

Jeg fikk en mail her om dagen fra selskapet som distribuerer Batiste i Skandinavia med spørsmål om jeg kunne tenkt meg å teste den nye volumversjonen av favoritttørrsjampoen min, samt den som er spesiallagd for brunetter. Jeg gjorde det klart at jeg ikke forplikter meg til noe som helst, og at om jeg velger å skrive omtaler vil de være hundre prosent ærlige, men at jeg gjerne ville teste! Kun få dager etterpå kom ei søt postdame med pakke på døra til meg 🙂

Erfaringer med disse?

10 Responses to PIP: To tørrsjampoer fra Batiste

  1. Har aldri hørt om det, men blir spennende å høre hvordan den volum sjampoen er 🙂

  2. marie says:

    elsker de!!! men jeg har bare prøv den orginale, men de funker som bare det!

  3. Monica S says:

    Så spennende å få teste ut noen produkter gratis 🙂

  4. Omg, you lucky…. 😉

  5. Mette says:

    Spent på hva du synes om den for brunetter..har lurt på å kjøpe 🙂

  6. Ingrid Elisabeth says:

    Har begge to faktisk 😛 jeg foretrekker brunette versjonen over de vanlige for obvious reasons (jeg har brunt hår). den andre bruker jeg ikke som tørrshampoo, men som volumspray til mitt lange tunge hår, og til det bruket er den det beste jeg har vært borti 🙂

  7. frokenlilla says:

    har bare prøvd den for mørkt hår, og jeg elsker den! 🙂

Legg igjen en kommentar

