Det kan lønne seg å ignorere Strawberrynet

Hvorfor? For jo lengre du holder deg unna jo bedre tilbud kommer de med for å lokke deg tilbake.

Jeg har i lang tid fått mailer om ulike rabatter og tilbud fordi «de savner meg» men ikke latt meg friste – før nå. I går fikk jeg nemlig tilbud om hele 20% rabatt på mitt neste kjøp, i tillegg til mine opptjente 2%, og også en mest-sannsynlig-elendig-gave.

Siden jeg er i ordentlig shoppingmood om dagen var jeg ikke vanskelig å be, og nå er endelig en Tweezerman Slant Tweezer samt en Bobbi Brown Corrector på vei hjem til meg!

Hva jeg betalte? 221 kroner for begge to, inkludert frakt og gratis gave. Jeg elsker å gjøre kupp!

14 Responses to Det kan lønne seg å ignorere Strawberrynet

  1. Var det ett minimumsbeløp på det tilbudet? 🙂

  2. Haha, fantastisk 😀

  3. Line S says:

    He he, smart å vente litt 🙂
    Jeg er veldig fornøyd med tweezeren.
    Anbefaler lipbalm fra Jack black i sitron neste gang du skal bestille noe fra SN. Den liker jeg!

    • Jess, det lønner seg visst fort 🙂 Og så bra, da! Skal notere ned lip balm på huskelista, selv om jeg tviiiler på at den når opp til Weleda Everon 😉

      • Line S says:

        He he, jeg synes den når opp til Weleda:) Synes den er litt hard i konsistensen. Jeg liker bedre de leppepomadene som kommer i tube. Smak og behag osv…

        Temptalia skrøt sånn av Jack Black, dermed havnet de i min handlekurv. Jeg er ekstremt lett å påvirke!

      • Okeida, jeg er solgt! Skriver den opp på lista 😉

  4. Anne says:

    Alltid gøy å gjøre gode kupp! 😀

  5. amina says:

    Du MÅ (ikke noe vær så snill her, nei :)) skrive omtale av correctoren, så jeg kan kjøpe den neste gang jeg er i Oslo! Synes den virket litt hard i konsistensen da jeg prøvde den for en stund siden, men kan hende at produktet ikke var varmet opp ordentlig el. 🙂 og si gjerne hva du mener om pinsetten – øyenbrynene mine ser helt forferdelige ut fordi ingen av pinsettene mine klarer å nappe ut hårene ordentlig… Får håpe gaven ikke er så ille, og fortsatt god helg! 🙂

    • Hehe, det skal jeg gjøre! Jeg håper bare at fargen er rett, for jeg har lest SÅ mye bra om denne her nå… Åh, kryss alt du har for meg nå, Amina!

      (Og ja, skal selvsagt skrive om pinsetten også – den har jeg vært spent på superlenge!!)

  6. frokenlilla says:

    hehe den fikk jeg for en stund siden og, måtte bare slette den, men nå fikk jeg nettopp samme type fra hqhair….. med 20%! *prøver å holde seg unna*

  7. Jade says:

    Er en stund siden jeg fikk sånn mail. Da kom det AKKURAT når jeg trengte ny øyensminkefjerner. 🙂 Nesten så JEG sender dem jeg-savner-rabattmail-fra-dere 🙂

Legg igjen en kommentar

