Jeg er svak – og CherryCulture billig

Det ble visst litt shopping likevel, gitt… Jaja, jeg oppdaterte og styrte og funderte og organiserte handlevogna som en gal i morges, så alt er temmelig gjennomtenkt og ønsket. Det meste er som dere ser svinbillig og lite classy, men mye har fått gode anmeldelser – og sånt interesserer meg.

Lineren fra Milani for eksempel, har jeg hørt skal være som UDs Glide On Eye Pencils, og NYX-foundationen som MUFE HD. Glossen i stiftform og leppestiftene fra Jordana har også fått gode kritikker, og det samme har kremblushen fra NYX.

Gleder meg!

(I tillegg la jeg inn ei bestilling på Iherb på sånne kjedelige musts; Weleda Sea Bucktorn Hand Cream, Weleda Everon Lip Balm x 6 og Dr. Woods Shea Vision Pure Black Soap.)

4 Responses to Jeg er svak – og CherryCulture billig

  1. NYX HD foundation er bra! Eg liker den utrolig godt 😀

  2. Åhh, kan du kanskje lage en omtale av foundation og beautyblenderen snille deg?? :))

  3. Sunniva says:

    Klarte å holde meg i sånn ca 5 min når jeg så at det var salg jeg. Svak? Jeg? Neeeei…

  4. Monica S says:

    Så mye spennende du får derfra, mye jeg ikke har testet. 🙂 Jeg har veldig lyst på beautyblenderen, men kjøpte en kopi nå i helga. Får se hva jeg synes om den først. 🙂

Legg igjen en kommentar

