Hvis jeg, sånt rent hypotetisk, skulle handlet på CC-salg

… hadde dette vært på tur hjem til meg om få klikk:

Drøyer avgjørelsen til i morgen, kjenner jeg, etter at jeg har tatt med meg den-delen-av-lønna-jeg-skal-få-lov-til-å-bruke-på-noe-gøy til byen, regner med at ståa fort kan bli litt annerledes etter en slik tur….

6 Responses to Hvis jeg, sånt rent hypotetisk, skulle handlet på CC-salg

  1. Jannicke says:

    Kjøpte ikke du en dupe av beauty blenderen for en tid tilbake? Hvordan var den igrunn? Var den dårlig siden du har lyst å bestille den ekte versjonen nå eller? ;P
    Har lyst å prøve beauty blenderen selv, men syntes igrunn 100-200 kr for en svamp er litt i overkant…

    • Vet du, jeg liker den faktisk godt! Er egentlig derfor jeg har så lyst på den originale, for å se om den virkelig er den beste eller om dupes er like gode – i tillegg kunne jeg tenkt meg et par ekstra eksemplarer av den 🙂 Bruker den ikke enormt mye da, men den har gitt meg en del foundations «tilbake». Bl.a har jeg aldri fått til å bruke Vichy Dermabend tidligere fordi den er ALTFOR dekkende og tykk, men med en fuktet svamp blir resultatet kjempefint 🙂

  2. Anne says:

    tror det blir handling på CC salg for meg 🙂

  3. Jade says:

    Salg nå t.o.m.28.8 🙂

Legg igjen en kommentar

